10

2012-08-10 @ 18:37:10
får mest ångest om livet när jag är hemma. det är tio dagar kvar och jag känner att jag inte har gjort något annat än att gå upp i vikt under lovet. jag har inget busskort pch känner mig extremt begränsad. hade velat vara sådär superspontan hela tiden. hade gärna haft iaf en hundring i plånboken också. men allt ligger på 0.
färgar ögonfransar. äter frukt och bär. dricker kaffe. dricker vodka och cola i en lekstuga och i en säng. ser på rosa moln. busar med en hund som vi passar.

Kommentarer:
Postat av: Fanny Ekstrand

Åh vilket fint hår du har!! Avundsjuk!

Svar: å gu tack snälla!!!!!
Lydia

2012-08-18 @ 10:09:13
URL: http://fromparistostockholm.se
Postat av: ebba

hur sätter du ihop bilderna sådär? alltså i ett collage?

Svar: på picmonkey !
Lydia

2012-08-18 @ 21:26:43


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0