frågor om böcker, gifar och kepsar

2012-08-06 @ 13:04:59
jag är väl inte den bloggen som svarar på så mycket frågor. men sluta inte fråga och kommentera för det kommer. och faktum är att jag tänkte svara på några frågor som jag fått den senaste tiden. 
 
kan du inte skriva vad böckerna heter i ett inlägg?
vad är så skört att det bryts om du säger dess namn? - björn sortland
decembergatans hungriga andar - ulrika lidbo
extremt högt och otroligt nära - jonathan safran foer
sputnik älskling - haruki murakami
norwegian wood - haruki murakami
fågeln som vrider upp världen - haruki murakami
just kids - patti smith
kapitulera omedelbart eller dö - sanne näsling
igelkottens elegans - muriel barbery
montecore - jonas hassen khemiri
jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket - gunnar ardelius
var är alaska? - john green
papertowns - john green
the fault in our stars - john green
kärlekens historia - nicole krauss
himlen börjar här - jandy nelson
drömfakulteten - sara strindberg
vad jag älskade - siri hustvedts
det är så logiskt alla fattar utom du - lisa bjärbo
sjutton år och skitsnygg - emma granholm
bara kärlek kan krossa ditt hjärta - gunnar ardelius
 
kan du berätta var/hur du gör dina gifar? 
alla mina stora gifar gör jag på makeagif.com, ett tips där är att bli medlem för då slipper man en symbol i högra hörnet!! ibland använder jag gifyo.com där man kan lägga på effekter och lite så. det finns en app för iphones som heter gifboom som är exakt som instagram fast gifer som jag också använder! 
 
lydia, var hittade du din finfina supreme-keps? vad fick du betala för den?
jag tror jag har svarat på detta förut. men jag köpte den på tradera, det finns ett hav av snygga kepsar på budarsidor. jag är ganska säker på att min är äkta, men man måste nog kolla en extra gång med säljaren så att man kan försäkra sig om att man inte får en thailandkopia. jag tror jag betalade max 300 kronor inklusive frakt!
 
fråga mer! fråga oftare! kommentera! det gör det liksom mer intressant att fortsätta blogga!

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0