tre filmer och en befrielse

2012-08-19 @ 23:22:00
låg som apatisk fram till klockan sex. i ungefär åtta timmar. kollade på två filmer. lyssnade på musik på hög volym. svarade på ett och annat sms. spelade harpan. tackade nej till mat och kaffe. grät mest till och från. men bara låg där. vände mig ibland. från sida till rygg. men inte mer än så. utredde en och annan tanke. kom fram till saker och ting. avnjöt den nya placeringen av sängen. 
sedan jag med svindel reste mig och lämnade mitt rum har jag ändå avslutat kvällen på ett fint söndagsvis. kollat på tv med mamma och pappa. ätit nektariner. hört leo berätta om hur de sprungit i spöregnet. kollat på en fin film. och nu, tillbaka i sängen, ritat. och juste. klippte av mina festivalband. 
rubriken blev lite à la eva & adam. men så får det vara. 

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0