.

2012-12-05 @ 19:20:09
✭tryck✭ läser mitt låsta dokument jag har på datorn. jag har fyllt det med 27 sidor. 13 419 ord. det är nog inte så mycket med tanke på att jag började i november 2010. vissa texter är bara några få ord och andra en hel sida i courier new pt. 11. men det kan vara flera månader mellan att jag skriver. och jag inser nu hur jävla mycket jag hade behövt prata med någon redan för två år sedan. jag har alltså gått två år ovetande att jag faktiskt kan gå längre än en vecka utan att vara ledsen. det gör så ont att läsa. och jag inser även hur bra jag har det nu jämfört med då. men ändå sitter jag här och gråter som ett barn och tycker synd om mig själv igen. är så jävla instabil just nu. vet inte riktigt vad som hände. 

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0