tyckte att det var spännande med åtta likadana bilder

2012-12-07 @ 14:45:00
vet inte varför jag alltid får för mig att ursäkta mig för att jag lägger upp massa bilder på mig själv. så har ju min blogg varit, alla mina bloggar varit, sedan jag började. vilket för övrigt var för nästan exakt tre år sedan. å det är så kul att kolla på min första blogg. önskar att devote inte skulle ta bort inaktiva bloggar, där jag bloggade ett tag, så kan ej titta tillbaka på den lilla perioden i mitt liv. (uppdatering: tack vare en snäll tjej som kommenterade så har jag nu hittat min första imnotvainblogg
vaknade och mådde röv idag. men efter en nostalgist tunnbrörulle mådde jag lite bättre så åkte till ksolan, trots sjukanmäld, för att avklara en redovisning, för att må ännu sämre. för att nu sitta och må lite bättre igen efter en promenad med wendy. och klämde fram ett soft fakesmile som ni kan se på sista bilden. övriga bilder finns ingen beskrivning till.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

fina du

2012-12-07 @ 15:18:50
Postat av: Elin

devote tar inte bort bloggen, dom byter bara namnet till typ 76929 eller något så att bloggnamnet är ledigt för någon annan. så om du fortfarande vet ditt användarnamn och lösenord så kan du logga in och se vilka siffror bloggen har eller byta namn. tror iaf det ska funka :)

Svar: tack för tipset!
Lydia

2012-12-07 @ 15:45:26
URL: http://ewestling.blogspot.com
Postat av: lina

du är ju så himla snygg

2012-12-07 @ 23:17:22
Postat av: Anonym

du är ju så himla snygg hela tiden hoppas du vet deeee nu. ska jag skriva det igen ?

2012-12-07 @ 23:18:22
URL: http://lalinastahl.tumblr.com
Postat av: Anonym

one more time. du är väll så himla snögg

2012-12-07 @ 23:18:45
Postat av: Anonym

one more time. du är väll så himla snögg

2012-12-07 @ 23:18:45
Postat av: Rebecka

Du har så himla fint hår och snygga kläder. Men mest av allt avundas jag dina ögonbryn! Vill också ha såna breda och fylliga bryn. Gör du något speciellt för att dem ska se ut så? Minns att de var smalare när du hade din gamla blogg.. Tacksam för svar och en bra blogg. Du verkar vara så himla grym! :)

2012-12-09 @ 17:49:51
Postat av: jozi

MEN PALLAAAAAAAAAA vara så snygg hela tiden serri hur gör du kan du lära mig

2012-12-10 @ 22:50:20
URL: http://whoiscoco.blogg.se


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0