.

2012-02-04 @ 10:14:00
jag har inte alltid varit såhär. jag är inte alltid såhär. jag antar att de som läser här då och då har fått en ganska fel bild av mig. det är alltid svårt att försöka få andra att få rätt uppfattning genom några svarta bokstäver på en vit bakgrund. om jag inte hade känt migsjälv och läst denhär bloggen hade jag trott att lydia var tråkig, aldrig glad, lat, lägger upp bilder på sig själv för hon inte har några vänner. ungefär. ni får väl tolka allt som ni vill och folk kanske uppfattar mig på det sättet i det verkliga livet också.
det är bara det att jag har börjat känna mig så i vägen. besvärlig och less. kanske för att folk har denna uppfattning, och även flera av mina vänner.
jag har alltid varit ett andrahandsval, för de visste att jag inte sa ifrån om det. så många gånger som jag har fått motta sms som: glömde att jag skulle vara med en annan kompis. den här kompisen var förmodligen coolare roligare och lite bättre än mig. bortvald. eller inte vald alls.
jag har uppenbarligen en personlighet som är ämnad för en som vill vara ensam. men om jag inte vill det? men vet att jag kommer bli. om jag fortsätter att vara sådär tråkig med en rak mun som aldrig pekar uppåt.
men det är så mycket. så jävla mycket jag är missnöjd med. ingen skulle förstå. för så fort jag skrivit om vad jag vill och vad jag strävar efter. så är det någon som kommenterar: men gör det då? tänk om det vore så lätt. då skulle jag haft min lägenhet på söder snart. eller bara bott i frankrike.
min mamma flyttade till paris när hon var sjutton för att hon var trött på skolan. jag vill gå i hennes spår och åka iväg. för ibland känns det som att ingen skulle bry sig.

Kommentarer:
Postat av: aleksandra

hej, tänkte bara säga att du verkar vara en sjukt go tjej. du är fruktansvärt söt (jag vet, det är utsidan men vafan) du verkar ha mål i livet & det är det fan inte alla som har. du känns genuin och jordnära (jag vet, jordnära låter så jävla lamt men det är ett rätt bra ord faktiskt) och du känns inte som någon fjortis som ba super och knullar runt. nu har jag ingen aning, känner inte dig alls, men det är det intrycket jag fått och det är positivt!

2012-02-08 @ 21:12:05


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0