.

2012-02-16 @ 22:19:02
inte läst en sida. inte skrivit många ord. har försökt tränga in dessa franska-till-svenska svenska-till-franska ord. det går inte. fram och tillbaka ett par tre gånger har jag gjort det. klockan är över tio och jag tänker ge upp.
ett prov och en diskussion imorgon och jag ger upp.
gav upp och började sortera i mappar på datorn. bytte namn. flytta. och. och. och.
ja, jag gav upp. gav upp franska. gav upp svenska.
jag måste lära mig att plugga tidigare än kvällen innan. men i detta nu fokuserar jag på att må bra och vara glad. och bli frisk. för har blivit sjuk. igen. okej ibland suger allt. men ikväll suger det bara lite. livet, alltså.
saknar ett vi. inte för att jag haft det där vi:et. nej jag har inte det. men vill ha. vill känna nya känslor. vill friska upp min hjärna med nya tankebanor och hjärtat i en ny rytm.
men ger upp det också. för ett tag.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0