måndag

2012-02-20 @ 16:12:00
det har verkligen varit tidig vår idag. det var inte förän nu under min promenad jag kände fingrarna stelna till. det slås bort is från trottoarerna och solen värmer. idag har jag ätit blåbär och yoghurt. druckit kopp efter kopp kaffe. försökt att undvika att min nya kjol visar allt då den bara är ett omlott tyg, men gillar den ändå. har skrivit prov. valt ivval, vilket var så läskigt att jag ca dog. orkat pallra mig till gymmet för en svettig timme. promenerat från hornstull till slussen. köpt en kaffe på vägen. och hunnit med snabbbussen(3b, heh). ska fortsätta dricka kaffe och läsa när jag kommit hem. 
och berätta för mamma om mitt nästa köp. låga svarta docsisar. åh
och till den som bestämt trodde att jag säkert hade massor av fina pojkar på rad efter mig. vilket var väldigt smickrande. tack så hemskt mycket för det. men haha. nej. verkligen inte

Kommentarer:
Postat av: josen

tycker de här bilderna är såå naajs!!!

2012-02-20 @ 18:50:02
URL: http://chan3l.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vill bara säga att din blogg är najs!

2012-02-22 @ 08:38:24


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0