några ljusa dagar

2012-03-01 @ 00:18:42
har rotat fram kameran igen. tänkte att ja nu ska min blogg bli lite färgglad igen. och idag har jag träffat två fina vänner som lyste upp min dag
städade i mitt rum och fick i ordning en hylla med bara massa bra grejer
en annan bra del i mitt rum
satt på glasverandan mest hela eftermiddagen och det var denna bild jag försökte mig på att rita av igår
upptäckte den vackra himlen
imorse vaknade jag till finaste vädret och tänkte att jag ska ta årets första utefrukost. det blev en dunderfrukost
fick bästa morgonsällskapet
åkte till stan och strosade runt på söder med min fini som blev oskarp på mest alla bilder
inga som helst acceptabla bilder på mig så de blev en instagram. träffade hannah för en utefika och tänkte inte ens på att ta upp kameran som tyngde min väska, men det blev även här en instagram

Kommentarer:
Postat av: V.

Hur vacker som helst... Hur ser dina krav på killar egentligen ut? Finns det möjlighet till dejt än att man är 24?

2012-03-01 @ 11:29:19
Postat av: ninjasarah

Ååååååh kommentaren ovanför <3!!!

2012-03-01 @ 16:57:47


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0