torsdagssjuk

2012-02-09 @ 19:43:50
är så himla glad att ni ändå har börjat kommentera lite igen. det livar upp denna gråskaliga blogg en aning. livar upp i mitt gråskaliga liv.
jag kommer på mig själv med att sitta helt tyst. inte ens följa konversationerna utan hellre stirrar ner i mobilen under den lurviga luvan. är inte med så mycket, spar på leenden. i alla fall i skolan. men folk får dras med att jag inte är sprudlande där, för skolan ger mig ingen som helst energi under vintern.
efter en halv dag i skolan la jag mig under mitt tjocka täcke. läste, kollade på film och drack te. tog en liten promenad och gosar med leo.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0