otydligt ostrukturerat ocharmigt osv

2012-01-02 @ 00:30:52
jag är sämst på att skapa fina meningar när jag ska berätta om en hel kväll, vilket jag tänkte göra. så detta är mitt nyår, extremt fult skrivet, men varsågoda att skratta åt detta otydliga ostrukturerade och ocharmiga inlägg!

jag vaknade till paket kaffe sprakande ljus sång och frukost på sängen. jag strövade runt i en stor kofta hemma, packade ihop och fixade. alina kom med så himlahimla fina presenter till mig. det plippade och ploppade i telefonen. drack kaffe mest hela eftermiddagen till denna lista. testade alla kläder jag hade. tog ett långt bad och pratade i telefon. plockade ihop allt(så.himla.mycket). slängde min nya tygväska över axeln och kröp in i min svarta päls och bar mig till stan för att träffa harriet. dansa lite. och äta middag hos tess med fina tjejer. det blev avslutat tidigare än förväntat så jag och harriet drack lite kaffe och gick sedan ner till västerbron och studsade och skrek och stirrade på klockan. tog kanske tidernas fulaste fyrverkeribilder med telefonen men bara kunde inte sluta le. vi sprang genom denna tjocka folkmassa och tog oss mot sickla. med röda ben som lyste genom strumpbyxerna, rosiga kinder, ruffsigt hår och uppknytna skosnören. det var svinkallt och vi hamnade på en rätt stel fest, men vi hade kul i vårt lilla hörn och var i vårt ässe när alla blev utskickade. ha ha. men visst. vi gav upp fortsättningen och slängde oss i soffan framför tvn. jag satt även ute på balkongen i en halvtimme. själv. låg på den lilla träsoffan och hade inga tår när jag kom in. på våningen över spelades låtar där jag kunde texten på allihop. spelade harpan och somnade nästan när solen började visa sig.
men så bra jag mådde igår. riktigt riktigt fantastiskt bra. så idag har harriet slitit mig ur sängen och vi har legat i soffan under en rosa filt. kanske inte mått lika bra. men 2012, detta ska bli bra.
2011-12-31 00.00 var jag lycklig och glädjade mig åt min födelsedag. och ungefär såhär såg min frukost ut. fast detta är någon dag gammal bild.
fin himmel innan jag åkte. och såhär såg jag ut i en hiss med lösögonfransar osv "brusig och berusad"
det var så vackert att stå på västerbron. och här mitt ganska kyliga bolkonghäng. gott nytt år!

Kommentarer:
Postat av: isse

tyckte det var fint skrivet, väldigt mys det lät

2012-01-03 @ 18:00:25
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0