mörkertrött

2012-01-19 @ 21:43:04
känns som att jag inte gör annat än sova och gå i skolan. efter skolan pluggar jag eller tränar. jag undrar sedan när det blev såhär. att jag inte längre har tid att sätta mig och ens fika efter jag slutat, oavsett vilken tid det är. antingen är jag upptagen eller alldeles för trött. skyller på mörkret. men tiden går sannerligen fort och snart åker jag till nice och provsmakar på våren i frankrike. sen blir det väl ljusare och så är allt bra igen. kul med positiv tjej hära. gonattis

Kommentarer:
Postat av: Isse

åh ska du till najs

2012-01-23 @ 17:03:44
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0