lyckalyckalycka

2012-06-23 @ 03:38:44
har haft en kväll av vin, prat, bra människor, chips och rökstunder liggandes på fannys veranda, cykelskjutsturer, klättring i lekpark och på skoltak osv. åkte hem med en svindyr smsbiljett utan att chauffören kollade sittandes i knät på ida och hjärtis. gick hem i vad som kändes som två minuter men som säkert var en halvtimma till 'under stjärnorna' och rosa moln och glöd längs hela björknäs. jag vet inte var jag ska lägga min lycka för jag lade mig på golvet i hallen och kramade min hund tills jag hörde mitt namn av pappa och borstade tänderna. försöker trycka ner all glädje i den tomma flaskan som innehållit vin för några timmar sedan. 
jag är bara dödslycklig och ingen förstår denna text men jag kommer glädja mig åt att jag försökte när jag vaknar. för åh va bra detta var. 

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0