453

2012-03-15 @ 21:04:46
jag och mina bildvänner kom in på moderna för några dagar sedan. i alla olika former. foto, lera och målningar. på lördag klockan två ska vi mingla på modernas vernisage. och efter det ska jag hem och packa och sedan kommer alina så ska vi färga mitt hår. sedan är det bara timmar. några få timmar med miljoner fjärilar i magen. även om det är men skolan, och det bara är en vecka, så ska det bara bli så fantastiskt skönt att komma bort.
imorgon har jag en lektion sen ska jag träna. kanske påbörja min packning. och sedan blir det party.
mmm så himla bra helg detta kommer bli, och hela nästa vecka.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0