.

2012-03-26 @ 22:55:34

borde egentligen ha läst 567 sidor olika ämnen och olika språk idag. tanken på de kommande minusgraderna ger mig redan gåshud. och jag vill verkligen inte sova.
jag har inte gjort någonting idag. sen fortsatte jag göra ingenting i mammas armar.
vill nog egentligen mest av allt vara lite berusad. titta på stjärnorna. och måla om nätterna. vakna av solljuset och värmen. dra mig i sängen. och dricka en enorm kopp kaffe om mornarna. ta långa promenader och kanske bada om förmiddagarna. äta avokado och grapefrukt och jordgubbar och kaffe igen. göra mest ingenting om eftermiddagarna. och bara vara på kvällarna. vill ha någon som pekar ut olika mönster i stjärnhimlen. någon som promenerar med fingrarna på min mage där solen nått genom gardinspringan. någon som äter andra halvan av mina frukter. någon som bara vill vara om kvällarna. någon någon någon


Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0