.

2012-05-02 @ 20:07:33

känns som att jag bytte spår. halkade över på min mörka sida igen. där jag mest av allt är stressad och låser mig själv. allt jag gör verkar jag misslyckas med. och allt jag säger är dumt. korkat. ointressant. tråkigt. ser ut som fan själv. släpar fötterna bakom mig liksom den vita tygpåsen som inte alls är vit längre. jag har gett upp så mycket, i skolan. inte alls orkat lägga tid eller bry mig. har nog kännt att jag jobbat stenhårt i två år och att det kanske är dags att leva lite nu. men jag har snarare varit latare än någonsin de senaste två åren.
skulle göra vad som helst för att slippa skolan nu. vill bara tågluffa genom europa och stanna i frankrike ett år. slippa bry mig. skaffa nya kontakter. lämna så mycket jobbigt som finns här. vill ha en god fe som bara kan uppfylla mina önskningar så jag kan bli lite lycklig på riktigt.


Kommentarer:
Postat av: mathilda

Du prickade rätt exakt vad jag känner.

2012-05-02 @ 21:58:47
URL: http://talkinghead.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0