.

2012-11-08 @ 22:00:08
slutade skolan tidigt och kände fyfan vad livet är bra perfekt underbart skönt och bäst. tänkte att jag skulle åka hem och skriva om hur bra allt är och hur mycket jag tycker om livet. kom hem och fick världens (mikro)svacka. låg i soffan och huttrade under en filt. drack kaffe och grät lite gömd i min tomma telefon. jag förstår väl att jag inte kommer vara genuint lycklig hela livet ut från och med nu. det klart jag kommer ha mina dipper. men det känns som att jag kan hantera dem bättre. 
och jag ska sammanfatta det jag lärt mig så snart som möjligt. men har inte riktigt vetat hur jag ska skriva. men det kommer, lovar.
och snart helg. och fyfan vad skönt. ja, så bra. 

Kommentarer:
Postat av: nellie

du skriver alltid så fint

Svar: tacktack!!!
Lydia

2012-11-10 @ 13:49:26


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0