..

2012-11-07 @ 17:03:03
idag har jag varit hemma och gjorde en sjukt onödig reality-check. så har inte varit sådär strålande idag. kanske är det också för att jag börjar inse att det verkligen inte är långt till simon är hemma igen vilket gör saknaden lite större. har druckit kaffe. ätit satsumas. gått en hundpromenad i superblåsten. och mest legat i soffan och zappat mellan ett värdelöst program och ett annat. lider av närhetsbrist och sötsug. är mest arg på mig själv idag. för att jag precis har pengar varje månad att klara mig(inte att jag dör annars men alltså). måste skaffa mig ett jobb men är för lat. så ni kanske iaf kan kika in på min loppis häääär.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0