:)

2012-11-22 @ 20:12:45

har varit en sådandär dag dåjag kunnat gå hem halv tio för lektioner är inställda eller oobligatoriska. men stannat kvar till ett. för att äta tacobiffar och röka i nästan obefintligt regn. en sådandär dag då man undrar om solen ens gått upp eller om det finns något så likt solsken. en såndandär dag som när jag kommer hem direkt slänger mig på soffan och zappar mellan 6an och mtv. en sådandär dag när jag tillbringar en timme i diverse transportmedel för att tillbringa desto fler timmar med någon som jag tycker så himla mycket om.


Kommentarer:
Postat av: V

Din blogg har blivit sååå tråkig

Svar: soft att du fortfarande är anonym efter typ 20 kommentarer på min blogg?
Lydia

2012-11-23 @ 18:19:00
Postat av: Anonym

du är ju inte precis tvungen att läsa den då "V".

din blogg äger lydia

Svar: tack så mycket!!
Lydia

2012-11-23 @ 19:52:18


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0