mer om :)

2012-11-06 @ 15:18:40
känns så osoft att redan vara skoltrött. andra dagen efter lovet. eller kanske är jag bara allmänt energilös efter en skoldag. men oroa er inte, är fortfarande glad. tacksam osv. ja, jag har visst fått ett nytt tankesätt. vilket är så jävla lättande för min stackars trasiga tonårssjäl. nej. herregud. mår så jävla bra psykiskt nu. mår däremot förjävligt fysiskt. känner mig sjuk och allmänt död efter två skoldagar. och så ska jag vara nyttig och grejer också. vill bara sätta mig med en soft kakburk och lite te just nu. mm ja. allt kommer bli femhundramiljoner gånger bättre om en vecka. ja åh ja. tills dess har jag sänggos med nelson.
seriöst omöjlig att ta kort på.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

du är så himla fin

2012-11-06 @ 17:00:14


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0