tja kul osv

2012-11-23 @ 19:40:00
dear 78.73.11.253. mottog precis din mindre trevliga kommentar om hur tråkig bloggen blivit. antar att det väl är "roligare" att läsa om hur dåligt jag mådde. jag har aldrig själv tyckt att min blogg är bra, inspirerande eller givande på något sätt och har dessutom på sista tiden knappt bloggat. frågan bara vad som var så mycket bättre förut. du får gärna svara anonymt igen som du gjort under en period nu. försöker släppa dina senaste ord och undrar istället hur jag har kunnat missa att samma ipnummer gömmer sig under minst fyra alias. och det är alla sorters kommentarer en blogg kan få. du var på om min vikt, när det var ett återkommande ämne här. frågat om kläder. om kärlek. om instagram. om mitt rum. och varit nyfiken på mycket sedan september. alltid positiv. alltid anonym. och jag fattar inte varför jag la så mycket energi på ett liten ipnummer men jag, man kan tycka det är löjligt, tog åt mig av den senaste kommentaren och behövde avreagera mig. okej aa tja 78.73.11.253 mvh tråkig blogg. 
haters gon hate
men tänkte släppa objektet när det når en hög temperatur

Kommentarer:
Postat av: IdzzzzzZzZZZZZ

Klamydic u r spectacular <3333

Svar: <33<
Lydia

2012-11-24 @ 12:33:29


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0