.

2012-10-21 @ 18:02:00

vet inte vad jag ska skriva om längre. det är svårt att uppdatera när inget riktigt känns intressant längre.
vet inte om jag ska skriva om hur glad jag är över att jag har det så himla bra egentligen för tillfället. eller om hur jag grät två timmar i sträck igår. eller om hur jobbigt jag kommer ha det i tre veckor framöver. om hur tomt mitt höstlov kommer bli. om hur tårblandat mitt kaffe kommer vara. hur min matlust inte kommer existera. om hur grå jag kommer vara. om hur jag varje dag kommer få kämpa med att vara glad.
måste börja inse hur bra allt är. hur bra vänner jag har. att jag har en familj som jag älskar så innerligt. att jag har någon som faktiskt tycker om mig. någon som alltid gör mig glad trots att jag har världens sämsta dag. någon som kommer lysa upp mitt vintermörker. någon som kan stå och värma när kylan biter i fingertopparna och letar sig in i kläderna.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

när blir ni tillsammans offentligt då, och när får vi se bild på honom?

Svar: bra jävla fråga hörru
Lydia

2012-10-21 @ 20:47:12
Postat av: Hanni

Varför säger du a men inte b?

Svar: vad skulle vara b?
Lydia

2012-10-21 @ 21:32:17


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0