:)

2012-09-12 @ 16:36:01

blev lite emotionell här på bussen. det slog mig hur tiden bara har flugit förbi sedan skolan började. att jag allt som oftast har något att se fram emot. att trots att skolan tynger ett ton på mina axlar när jag befinner mig bland papperskopior och torra fiskpinnar så känns det så bra när dagen är över. är fortfarande fylld av energi trots eftermiddagarnas lektioner. är glad och upprymd. och inser nog att jag inte varit såhär lättad och lycklig på länge. är tacksam för detta och hoppas att detta kan hålla i sig så jag slipper förra årets vinter och mörker-depression. kan säkert räkna upp fler bra grejer i mitt liv än vad mina fingrar kan visa.


Kommentarer:
Postat av: Olivia

Åh vad mysigt. Låter som att du är kär. Typ nykär. Glada människor äger. Ps: du är fett snygg.
Puss!

2012-09-12 @ 19:46:33
Postat av: Anonym

Du är bäst

A

2012-09-12 @ 21:11:43
Postat av: Silvia

Du är så fin Lydia!

2012-09-13 @ 07:31:05


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0