många ✌ har utförts i denna mössa

2012-09-09 @ 17:55:00
okej hej på er. vet inte hur många som frågat(låter asskrytigt menmen.) var min lillmössa är ifrån. jag förstår inte riktigt den sjuka efterfrågan, fast jag har iof också varit på jakt efter en sån jättelänge och är överlycklig nu när jag fann den. man kan tycka att jag är dödstöntig eller rätt smart och själv tycker jag bara det är lite kul. jag köpte den på cubus för 80 kronisar. tyckte att den var lite tom och ville ha ett märke på den. tycker om acneloggan så mycket så jag tog den från ett gamalt linne jag inte använder längre(förutom till kjol hehe) och satte på. så mössan köpes på cubus men ser ut att vara från acne. hejdå tack för mig och varsågoda

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0