!

2013-12-10 @ 15:54:03
vet inte ens om jag fortfarande är mig själv längre. eller detta kanske är jag. jag befinner mig i ett helt nytt liv. ett liv av punktlighet artighet och utmattning. missförstå mig rätt. det är slitigt som fan att jobba på taverna brillo, där jag nu jobbat i lite mer än en månad, men jag har så kul. jag har äntligen möjlighet att knyta nya vänskapsband på en plats fullproppad med människor i min ålder. 
det härligaste, måste jag ändå säga, är alla komplimanger jag får av mina kollegor. de berättar mer än gärna hur duktig jag varit. det får en ju att vilja göra ännu bättre ifrån sig. 
har nog aldrig varit så här lycklig under så lång tid. 
livet. 

Kommentarer:
Postat av: agnes

du har så jävla fet stil och inspirerar mig mycket. jag skulle tycka det var fett kul om du ville lägga upp mer vardagsbilder på dig och vad du har på dig och så.

lycka till i livet

2013-12-10 @ 21:44:08


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0