en månad till

2013-02-11 @ 19:52:04
idag var jag på bankmöte och var väl glad ändå. ida och josefin hade snygga målardräkter
åkte på cityloppisen med mamma och fyndade converse för 40 kronor.
var uppåner och sned. åt hemmagjord hallonglass.
softade i spegeln. ölade med en superglad hannah.
en halv gonattbild. ritade mitt mönster med ögon.
åt en enorm avokadomacka. vandrade med wendy.
simon var dj på willow en lördag och vi var supertaggade. 
vi bokade ayia napa och var hur lyckliga som helst. tränade lite.
hade jeansjacka en eftermiddag när det var någon plusgrad och jag började sent.
posade. och benposade med wendy.
badade och speglade.
var dödstrött. satte upp rosor bredvid min säng. 
fint ute med solnedgång och glittersnö.
det var 17 minus och jag hade superfeber i en vecka.
försökte mig på en utflykt till simon i min feber. jag och mamma åt sushi.
en fin hundis. och en glad lydis.
simon och niklas såg så kära ut på ace. och jag fyndade bustier

Kommentarer:
Postat av: IDA

herre guuuu hade nästan glömt NAPA!! så.jävla.NAJSSSSS

2013-02-11 @ 20:40:26
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0