!!

2013-01-31 @ 21:00:15

någonting gick snett igår. och imorse. och på bussen hem igen. jag grät som ett barn. för mer eller mindre ingenting. som vanligt. fast det finns ju anledningar bara att jag mest inte vill erkänna dem för mig själv. och andra. har iaf börjat med braboken igen som jag skrivit om förut. bästa påhittet någonsin. ska dessutom ha mitt sista möte med magnus på onsdag så får hoppas att jag rycker upp mig till dess.
är för övrigt död i hela kroppen efter ett fett pt-pass. det känns bra ändå.


Kommentarer:
Postat av: caroline

Hej, jag har läst din blogg i snart ett halvår nu. Och desto mer jag läser den desto mer känner jag att vi är ganska lika, som personer då. Men jag vill bara säga att jag tycker att du verkar väldigt stark, jag skulle aldrig våga prata så här "öppet" om hur jag känner. Och det beundrar jag dig för! Det va allt jag ville säga, ha det bra Kram

2013-01-31 @ 22:21:09
URL: http://carolinecastro.devote.se


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0