heh

2014-01-13 @ 23:55:54
ligger i sängen med fjärilar i magen. borde sova. vill sova. men jag kan inte sova. 
i fredags satt vi på taverna och drack. jag lämnade restaurangen med skratt i halsen. och en öl för mycket. jag och simon tog oss mot tyresö och rätt var det är vaknar jag i hans säng. ensam. jag var bakis som aldrig förr men åkte hem för att fira min mamma som fyllde 50. det kändes liksom inte bra. ingenting. ingenstans. 
simons färja till gotland skulle gå klockan nio på kvällen och jag ville att han skulle hinna komma förbi en kortis efter att han slutat jobba. äta lite och bara säga hejdå för några dagar. men han hann inte. 
det kändes fortfarande inte bra. inte det faktum att han inte hann komma förbi, för det var förståeligt. utan för att det sista jag gjorde natten till lördagen var att storgråta och var sur på honom. för en så himla liten skitsak. 
jag har liksom saknat honom extra mycket av denna anledning. och imorgon kommer han hem och jag kommer vara så lycklig. 

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0