jordgubbar kaffe och YATZY

2011-07-02 @ 02:53:15
JAG ENVISAS MED ATT VARA VAKEN TILL SENTIMMARNA. eller vad det kallas. och mamma envisas med att väcka mig klockan tolv. envisas med att att jag ska följa med ut och gå med wendy. det.är.sommarlov.
får så fina kommentarer här, tack såååå mycket.
åh, jag har verkligen nya standard-looken. den är rätt soft, och jag har alltid någon sommar-standard-look eller outfit. det bara är så, sedan länge.
just nu är det iaf, stickad stor tröja utan uringning som bara är mysig och fin. helst höga jeansshorts, eller haremsbrallor. mina låga vita converse (vad vore en sommar utan dom). mitt 10-kronors-second-hand-fynd-guld-armband. och frillan. verkligen nya standard-frillan. en låg knut i nacken och två hårslingor som liksom hänger där längstfram. man ser ganska tydligt i min gif jag gjorde. två inlägg ner. ☟.
typ så. min facebook-profilbild, förövrigt.
nyss kom jag hem från av skrattig kväll med jordgubbar kaffe och YATZY med alina. jag cyklade. älskar att cykla mitt i sommarnatten. men hatar att hela vägarna är upprivna. snälla läg ut den nya asfalten!
godnatt!

Kommentarer:
Postat av: Isse

fin och bra du e z3

och mysig

2011-07-02 @ 03:00:23
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: alina

du är fan bäst

2011-07-02 @ 19:40:19
Postat av: alina

du är fan bäst

2011-07-02 @ 19:40:35


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0