'why do you have to be the best?' i don't know. who wants to be second?

2011-07-20 @ 19:29:00
OM JAG INTE SUTTIT SJÄLV PÅ DEN BLÅRÖD-RUTIGA KUDDEN I DEN BREDA TRÄSTOLEN UTE I DEN INHÄNGNADE UTEPLATSEN UTAN VARIT NÅGON ANNANSTANS, MED NÅGON, SÅ HADE JAG HOPPAT OCH SKRIKIT. jag har nog aldrig haft så många fjärilar i magen. jag hoppar och skriker inombords. jag sjunger och dansar inombords. en vecka och vi kanske står och lyssnar på les big byrd, har dock inte fått någon relation till dom. men liksom emmaboda. liksom wooaah. entusiastisk tjej lyssnar på sin franska lista(som ida påminde mig om) och taggar emmaboda. lite osammanhängande men inte helt fel ändå.
fick ett halsband av min mamma idag. så har jag pillat lite på mina shorts som igår blev svarta istället för bruna. det återstår att se om en bild poppar upp på detta..


Kommentarer:
Postat av: idubergahhhh

gaaaaaaaaaaah jag ärockså SÅSÅSÅ taggad!!

och skorna ja.. fick ett infall och kände mig rätt snygg i dom hehe ;) <35272

2011-07-21 @ 17:31:50
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Har du instagram? om du har det vad heter du? :)

2011-07-23 @ 10:17:07
Postat av: '

assså bilden

så bra

2011-07-31 @ 15:57:53
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0