svartvita bakelser

2011-06-14 @ 00:08:33
JAG HAR PROMENERAT RUNT I STADEN MED MINA FINA TJEJER IDAG. ätit glass och spillt kaffe. haft beslutsångest och varit busig. jag mötte upp min snäcka, amanda(hehe) och vi gick och nostalgiade runt vårt gamla lågstadium. konstaterade att allt var så himla stort då, men så himlahimla litet nu. vi lagade mat, låg och pratade i en obäddad säng, tog förbluffande, skrattretande fula bilder.
första bilden.
du är så bra min snäcka
åh vad jag gillar oss. så himlahimlahimla mycket!
det går inte att låta bli alla dessa.

Kommentarer:
Postat av: isse

hahahah sista lol

2011-06-14 @ 17:34:14
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: amandaaa..

duuu ärbäst mi blomma! <3

2011-06-16 @ 21:38:20


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0