-

2011-11-23 @ 22:17:54
sitter och smular knäckebröd på den beiga stickade tröjan. mina ben vilar på köksbordet och håret droppar. det här brödet var så himla krispigt och fantastiskt så jag planerar att mingla med mig själv, knäckebrödet, avokado, lite te och min bästa musik. bra kväll.
gjorde mig alltså ett litet skevt instagram-kollage. 1. idag när vi fotade på fotolektionen. 2. i måndags på en smutsig toalett. 3. en morgon när det var frost på busshållplatsen. 4. götgatumusikanter under höstlovet, tror jag.
hej tilde! hihihiih

Kommentarer:
Postat av: Isse

wooow. asså bildernaa wow

2011-11-23 @ 22:19:27
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: tilde

hihi åh!!! har inte sett detta inlägget, såg bara det översta inlägget :D:D hej lydia!!!

2011-11-24 @ 18:55:47


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0