skitdag

2011-09-22 @ 20:27:46
okej nu är jag i farten igen. jag har förresten slutat med capslocken i början på varje inlägg. det såg så ansträngt ut. jag har iaf haft en dag full av hat, ilska, sorg, avund osv. jag får inte gå och spåra på smk ikväll. vilken suger, hade verkligen velat se det igen. övningsköra till tjeckien, slovakien och tillbaks igen där det säkert finns ett rörmokargäng.
jag ska sluta deppa. och jääävlar vad vacker himlen är just nu. aldrig sett något liknande typ. hehe. aja.
egopic-race. inga konstigheter. tack issipissi som håller mig chatt-sällskap denna depressiva kväll i min ensamhet. hah. jag är ju så fantastiskt töntig. hejdå.

Kommentarer:
Postat av: isä

Jösses. Det där va typ de vackraste ja sett. Typ den första. Dog

2011-09-22 @ 21:37:20
URL: http://conscient.blogg.se/
Postat av: Agnes

Kan inte du börja lägga upp mer bilder på hela din outfit? bra blogg! xx

2011-09-22 @ 21:39:24
Postat av: mr anonym

sjukt söt och snygg du e. Har nog aldrig sett någon lika! <3

2011-09-22 @ 23:36:04
Postat av: bella

det är sinnessjukt hur vacker du är. fin blogg också! kram

2011-10-02 @ 20:50:20
URL: http://forlovers.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0