:)

2012-12-28 @ 10:31:00
den där tisdagskvällen fick jag mina pussar i nacken och armen kring midjan. precis innan jag gick och la mig hade jag någonting på känn, att någon skulle höra av sig medan jag sov, så jag stängde inte av vibrationen som jag alltid annars gör när jag vill kunna sova. mycket riktigt, 03.08 mottar jag fyra sms i frågan om jag är vaken. 03.50 står jag iklädd diverse myskläder och mössa nerdragen nästan över ögonen. och fem minuter senare skymtar en födelsedagskille runt hörnet. full glad och trött. två cigaretter senare låg vi nerkrupna i min vitklädda säng. och natten efter i hans. å jag är så glad.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

så himla fint

2012-12-28 @ 10:48:29
Postat av: Anonym

åh

2012-12-31 @ 09:42:03


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0