.

2012-07-04 @ 23:53:00
har romantiserat hela resan på instagram. sitter med skavsår på hälen. yvigt hår. är bränd på ryggen. kan inte minnas att det kändes så ensam förra året. jag vet att alina kommer i helgen. och harriet om två veckor. men allt jag missar hemma. plötsligt känns det som att folk hittar på saker hemma mer än någonsin. det har gått fyra dagar och jag har ångest över att jag inte gör något. det enda som får mig att inte må dåligt är att sova, läsa eller promenera. är redan så trött på detta. trodde det skulle bli skönt att komma bort från allt. slippa tänka. men det är det enda jag gör. tänker. jag har nya skor, ny jacka, nya böcker, strand två minuter från stugan, hittills bra väder. jag blir fan aldrig nöjd. eller så känner jag mig bara hjälplös och genomskinlig utan mina vänner. skulle kunna ta ett tåg hem nu. dör. dör. dör. mvh emogurl

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0