en liten frågis

2013-04-03 @ 00:31:30

tycker att det är fint att ni ger mig kärleksfrågor. har fått flertal frågor kring hur man får den där finafina killen. jag vet inte. detta är min första relation sedan mellanstadiet(vilket jag inte räknar då det inte är så seriöst). jag hade turen att simon berättade för mig att han tyckte om mig först. jag har ingen aning om hur du träffar Honom. vad du säger till Honom. hur du får Honom att förstå. hur du vinner Hans hjärta. och hur det ska bli Ni. (kan förstås vara Hon här också men frågorna har varit om Han. så ja.)
men så länge det känns som att det är något. att det finns en kemi och en ömsesidig lust att vara med varandra så ska du nog kunna få fram några bra ord som ska föreställa en vettig mening. jag kan verkligen inte ge tips om sådant här. jag är nog bättre på att stötta när det gäller kärlek åt det andra hållet. mot det svarta kärlekshålet. tycker dessutom det är fruktansvärt knepigt att formulera mig och vet inte hur jag ska få ihop en eller två vettiga meningar. (om det skulle kännas trevligt kul spännande och om du vågar. om du läser mitt tomma svar. så kan du väl kontakta mig på nåt annat vis!!) kram hoppas allt blir bra!


Kommentarer:
Postat av: Linn

åh tack, det här va väl riktat mot min fråga? Jag måste våga..Kan inte släppa honom tror jag. Tror jag ska fråga om han vill hänga i helgen kanske, hade varit fint!

men fattade inte riktig sista meningen, ska jag kontakta dig på annat vis?

Svar: alltså om du ville prata mer om det typ.. vet inte. alltså typ via mail eller facebook eller så. mer privat liksom.
Lydia

2013-04-03 @ 09:47:52
Postat av: Linn

Ahmen jo det hade ju varit bra! Vart kan jag kontakta dig?

Svar: Om du vill alltså!! Mail: [email protected] annars lydia månsson på fb!! Gör som du vill!
Lydia

2013-04-05 @ 22:38:48


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0