.

2013-04-22 @ 20:30:00
i onsdags tog vi oss tillbaka till 90talet. vi hade världens bästa skiva och jag var så lycklig trots att jag dansade sönder mina ben.
i torsdags vaknade jag bredvid en fin kille och masade mig ur sängen för att äta pizza och skriva klart projektrapporten. åkte till skolan för att lämna in mitt slutgiltiga projektarbete. 
några timmar senare väntade mig en lång bilresa till öland med simon och hans familj. där hängde vi från torsdag natt till söndag eftermiddag. vi har spelat tvspel. åkt moppe till stranden. smygrökt bakom husen. promenerat. men mest gosat i den lilla stugan vi fick för oss själva jag och simon. och det var gosigt och nu är jag sjuk men tänkte kriga till skolan hela veckan ändå.

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0