tja

2013-04-22 @ 03:22:00
jag bryter verkligen ihop.
jag tål inte kyla längre, trots att solen värmer sådär vårmysigt, så finns den kvar.
jag vill inte vara sjuk. jag vill inte behöva vrida mig av smärta varje gång jag sväljer. behöva trä på mig fyra filtar för att sedan ta av mig dem igen då min kropp inte tycks vilja hålla en stadig temperatur. jag vill inte svälja piller efter piller som egentligen bara bedövar men samtidigt förlänger sjukdomen. jag vill inte hosta upp och snyta ut allt min kropp innehåller. 
jag vill ha massa pengar så jag kan få leva lite mina sista veckor innan det stora allvaret.
och främst vill jag nog inte befinna mig i. tänka på. göra något som har med det att göra. skolan. det. går. inte. har för länge sedan hamnat i tunnelseende vad gäller skolan. prioriterar det oviktiga men det oviktiga görs ändå inte. drar ut på det. nöjer mig med lägre betyg. bryr mig inte. bryr mig verkligen inte ett jävla skit om något som har med den fula röda byggnaden till skola att göra.
jävla p12hat. 

Kommentarer:


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0