.

2013-01-26 @ 15:14:25

kan inte låta bli att ta illa upp och såras av kommentaren jag fick i förra inlägget. vaknar alltså till ett mail om att jag fått en kommentar på bloggen. skiner upp och trycker nyfiket upp mailet. möts av att någon bifogat en bild på mig, som för övrigt är en utav mina favoritbilder, från i somras. det stod "är du så rund? du ser annorlunda ut på bilderna du tar själv." med alias "en internet vän". 1. sluta särskriv du efterblivna. 2. du tror inte att jag har det jobbigt nog med min kropp och vikt. 3. satt hur länge som helst med den bilden och tänkte beskära den så att mitt ben skulle försvinna lite, men valde att låta bilden vara. för varför dölja och skämmas. jag jobbar jättemycket på att acceptera min kropp och detta har jag skrivit om förut.
jag kan själv kalla mig tjock ibland. fast jag vet att jag inte är det. skulle heller inte kalla mig så rund. menmen du verkar vilja trycka ner folk och det gjorde du ett tag. men nu tänker jag ärligt strunta i detta. tack för mig


Kommentarer:
Postat av: jossan

det där är bara en korkad no-lifer som inte har nått bättre för sig än försöka klanka ner på människor! EUW

2013-01-26 @ 15:41:59
URL: http://chan3l.blogg.se
Postat av: Agnes

Jag önskar inget annat än att se ut som du, du är så extremt vacker! och den där bilden är SÅÅÅÅÅ fin. Det är så otroligt många fler som tycker du är den vackraste på jorden än vad det finns folk som inte tycker det.

2013-01-27 @ 00:07:42
URL: http://fukkedup.tumblr.com/
Postat av: Sarah

Skit i den tönten, du är vacker.

2013-01-27 @ 00:13:22
URL: http://sarahhelmertz.tumblr.com
Postat av: Silvia

Du är så fin Lydia! Ta inte åt dig det och du är verkligen inte tjock/ rund.

2013-01-27 @ 11:37:22
URL: http://silviacosic.devote.se/
Postat av: Alina

Det är så synd om den här lilla fittan som känner att den ska ta tillfället i akt att bakom en anonym dator hacka på min vän.
Skulle vilja se dig försöka krysta fram din åsikt face to face.


2013-01-27 @ 13:02:00
Postat av: fredrika

Hoppas verkligen att du tar åt dig av de fina kommentarerna här ovanför, jag håller med varenda en av dem!

2013-01-27 @ 22:46:51
URL: http://fredrikaaf.devote.se
Postat av: Anonym

ärligt talat, helt galet sjukt vad jag önska att jag såg ut som du. älskar dina kläder kepsar ögonbryn ditt hår din mössa dina ögonbryn (!!!) osv osv. dessutom tycker jag i alla fall att du ser ut att ha en precis lagom smal och fin kropp som vi alla vill ha. avundsjuk ska du veta att jag är och antagligen en mängd andra

2013-01-29 @ 17:41:44


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0