mer osoft

2013-01-16 @ 22:11:31

för att starta klagostunden kan jag ju berätta att jag för tillfället hostar upp mina organ samt frossar ihjäl. var på en halv lektion bestående av att klä på mig och klä av mig om och om igen då min kroppstemperatur tycktes vilja åka upp och ner var och varannan minut. kände av urinvägsinfektion och spenderade lite mer än en timme på vårdcentralen med två tranbärsjuicetetror i den annars tunga väskan. kom hem och somnade i soffan i tre timmar. vaknade till en skiftande lila himmel och fruktansvärd huvudvärk. sväljer piller efter piller för diverse symptom. slänger av mig filtar för att efter någon minut huttra under alla fyra. och jag hostar. och snorar. och har träningsvärk. och antagligen feber. har verkligen en fantastisk dag. somnar iaf i nytvättade sängkläder.


Kommentarer:
Postat av: jossan

men usch usch, krya på dig!! <3

2013-01-17 @ 20:41:55
URL: http://chan3l.blogg.se


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0