sammanfattningsvis

2013-05-06 @ 16:51:00
sammanfattar mitt liv sedan vi sågs senast här på denna öde övergivna tysta blogg. 
hade en hejdundrans härlig och rolig mösspåtagning/valborg fram till klockan sex ungefär då litern redbull gick ur min kropp och både jag och simon somnade i hans säng och orkade inte röra oss mer än för att ta en cigg. 
jag hannah och simon åkte till grönalund på torsdagen och kollade på redline och ölade.
på fredagen ölade vi lite mer hos amanda med massa folk i filtar och tjocka tröjor. på lördagen låg vi mest i simons säng och spelade. och igår satte sig jag och hannah oss i en park vid medis och åt sushi och drack kaffe. sedan ölade vi lite. så sammanfattning av min sammanfattning: öl, cigg, kaffe, simon och hannah.
och idag fick jag tillbaka min telefon och jag har hittat en studentklänning(som heter lydia)och det är jättevarmt ute och imorgon tänkte jag vara barbent.

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Hej! Tänkte bara fråga vilken sida du hittade din studentklänning på?

2013-05-06 @ 18:57:34


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0