.

2012-11-04 @ 10:32:54

har så mycket "craveings" just nu. närhet, sommar, cigaretter, kaffe, kläder, lägenhet osv. men sedan i onsdags har jag typ lärt mig hur jag hanterar sådant. att uppskatta att jag faktiskt är här och nu. för inget annat kan du ändra på. det är så onödigt att tänka på det som varit eller komma skall om det ger dålig energi. om man ältar och maler. jag hoppas att jag inte har en vecka av lycka och vishet utan att det faktiskt håller. jag kommer säkert få någon svacka nångång. men om allt bara håller sig på en relativt stadig nivå så kommer det gå bra. och jag känner verkligen bra energi.
någon dag ska jag vidarebefordra det han jag pratar med berättade för mig. det fick iaf mig att må bättre och fick ett nytt tankesätt. är tacksam för det mesta och allmänt lycklig.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

NU!

Svar: nu vad?
Lydia

2012-11-04 @ 12:02:44
Postat av: Anonym

Åh vad skönt det låter. Vill också kunna tänka på det sättet

Svar: det är underbart. ska försöka skriva nåt om det så folk kanske också "lär" sig det jag "lärt" mig!
Lydia

2012-11-04 @ 16:56:15


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0