.

2013-01-14 @ 21:20:40

har oförklarliga humörsvängningar idag. har väl någon sorts förhoppning att det är pms och att mina rekordkraftiga svängningar avtar snart. i sådana här lägen stressar jag upp mig för allt som ska hinnas med. och framför allt blir jag superless på skolan. det finns nästan inget jag vill så mycket som att sluta skolan nu. precis idag och inte behöva gå upp till väckarklockan imorgon. bara för att några fler dagar få ligga och lata mig i sängen med simon som jag gjort hela helgen. pussas och spela löjliga mobilspel.
i denna vecka skulle jag vilja hinna med/ha ork att: köpa gymkort, träna, tänka på att vara nyttig, skriva klart mitt cv, söka jobb, skriva om en uppsats, annat plugg, och på det ska jag umgås med min familj och med simon. och kanske gå på fest. eller gå ut. eller shoppa. eller. eller.
jag hatar nu. jag hatar tid. jag vill bara att saker ska göras framför mig. varför har jag inte askungens möss.


Kommentarer:
Postat av: ida

om du mot förmodan köper på sats så lovar jag att vi är vs-material till studenten bby

2013-01-14 @ 22:13:44
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0