.

2013-05-25 @ 00:16:31

det här med att känna sig oönskad nästintill varje dag är något jag hoppas att ingen delar med mig.
ingenting känns längre stadigt att stå på och det lilla som finns kvar glider nog i sinom tid iväg det med.
även om det inte finns några krävande uppgifter i skolan kvar så är det bara något som tynger mig varje dag. och det är denna känsla av att vara oönskad.
har inte förstått varför från början men när jag förstod att det uppenbarligen inte fanns en åtgärd till att få känna mig önskad och välkomnad igen så blev jag defensiv och förstår av det att jag blivit mer oönskad.
energislukande jävla känsla.


Kommentarer:
Postat av: Linn

Vet precis vad du menar... Så jävla jobbigt

2013-05-26 @ 08:37:20


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0