en vän är en vän hur taskigt livet än gått

2011-04-29 @ 00:19:21
EN RAD JAG HÖRDE FÖR INTE ALLS LÄNGESEDAN. jag var på cirkus, på djurgården, såg håkan hellström. åh, det var så-bra. det var varmt och svettigt. krampaktigt och trångt. men mest glatt och hoppigt. vi stod på andra raden.
fan, vad vi var nära. fan, att vi inte kom lite tidigare och fått platserna längst fram. fan, att han inte sträckte sig längre mot de svettiga, ivriga, glada, entusiastiska händerna. fan, vad han var bra. fan, vad stockholm är fint.
handjävel. på min bästa bild.
stockholm i mitt hjärta.
något som skulle likna en frisyr, några slags röda läppar, några nya ringar, en kort tröja, hals(mobil)väska, partypants och conversisar. hur bra?
glömde hursomhelst att sminka mig imorse. det blev det där röda. skönt.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Me gusta! (dig inte håkan)

2011-04-29 @ 01:06:08
Postat av: Anonym

//isse

2011-04-29 @ 01:06:26


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0