17 18.4.11

2011-04-18 @ 21:00:00
DET KÄNNS SOM ATT FÖR TVÅ MINUTER SEN VAR SOLEN FORTFARANDE UPPE. jag drog för gardinen och missade det sista av dagens ljus. jag har bott utomhus ungefär nu sedan fredags. hela dagar och kvällar och nätter har jag suttit ute.
söndag. jag slutade jobbet tidigt och köpte mig ett par springskor. åt sushi och godis. beslöt mig för att åka till amanda på kvällen. vi grillade, spelade gitarr och sjöng. vi dansade ute på bryggan i månskenet. vi skrattade och pratade. lyssnade på musik.
vi såg månen röra sig och gömmas i ett hav av moln. det var så vackert. och andra-sidan-vattnets alla ljus som speglades i det mörka vattnet.
vi släckte vår eld och packade ihop. skulle gå upp och lägga oss men vänder när en hel bunt män kommer spelandes och sjungandes. vi stannade längst ut på bryggan och lyssnade till gitarr-plinkande och olika stämmor.
vi gick in och spelade fia med knuff. tittade på film. myste. somnade när solen redan gått upp igen. vaknade i värme och åt pannkakor i förmiddagssolen. vi gick ut på bryggan igen. lade oss i underkläder och lät solen värma och färga våra kroppar.
vi gick till boovallen och åt glass och drack kaffe. satt mot stängslet i solglasögon och bara ben. såg barn dribblandes med bollar men fokusen låg på prat. pratpratprat.
bilderna står min telefon för.

Kommentarer:
Postat av: Isse

aaaah ja jag håller med! Men grejjen var att med mina ögon så var dom dräggiga men om jag täckte mina ögon så var dom inte det så då kunde jag lägga upp dem :)

hehe

xxx

2011-04-19 @ 00:52:29
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0