vaken i månskensregn

2011-04-07 @ 00:09:34
VANDRAR HEM I NÅGON SORTS HALVSVAL VÅRNATT. med ett par blågröna hörlurar utan någonsomhelst bas. hittade dom när jag städade rummet. det är så fint att se trottoaren som blivit sopad precis utanför någons uppgång. bussen åker förbi och jag känner mig sådär ung på flykt med en tygpåse över axeln, osnörade docs och en tofs som för länge sedan varit stram, under gatlyktor och en stjärnklar himmel. jag försöker febrilt låsa upp den blåa dörren. trycker in alla ytterkläder i ett hörn och resten av kläderna i ett annat. jag sätter mig ute ett tag. utan några varmare kläder i en filt och andas.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Fint.

2011-04-07 @ 11:39:11
Postat av: Sara Ö

SAKNAR DIG!!! Puss

2011-04-07 @ 22:26:05
Postat av: Isse

hej. Du skriver fint finis

2011-04-07 @ 22:46:17
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0