värmevärmevärme

2011-04-11 @ 16:56:16
OKEJ MIN BLOGG DOG. haha, jag ska sluta kolla statistik. för vad gör det om hundra år när allting kommer kring.
skitskitskit-prestaion på två prov idag. men så ba fick vi sluta massa tidigt, och när man kommer ut möts man av sol, och värme. fyra tjejer som skuttar runt och skriker för det är så härligt. vi tog av oss plagg och solglasögon sattes på och hohojaja. mm älskar våren. det är över 15 grader nu. jag.tror.jag.dör.lite.
liten dos av data. liten dos av mitt kusmi-te. liten dos av avocado.
ikväll inviger vi vår nya grill. åh.

Kommentarer:
Postat av: Isse

det var nitton grader här!! .D

2011-04-11 @ 21:42:58
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0