.

2011-08-10 @ 23:58:46
FÖR ETT HALVÅR SEDAN LÄSTE JAG EN BRA MENING I EN BLOGG. jag hade sparat den och hittade nu den i ett virrvarr av citat. jag ville använda det. för jag är i någon förjävligt jävla snuskig håla just nu. en håla av tankar som inte vill lämna min hjärna. jag vill sätta på mig den ljusgråa luvtröjan med en jeansjacka över. sittligga i en däckgunga och prata med de gnisslande kedjorna. viska hur jag känner. och ingen kommer behöva lyssna.

"Tänkte att i natt sitter jag nog i fönstret och röker, eller skissar i ett randigt block utan sudd. Är svår. Och bara allmänt levande."



Kommentarer:
Postat av: isä

Så himla fin du är, prata med mig, jag vill höra, du kan säga vad du vill z3

2011-08-11 @ 00:19:07
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0