..

2011-08-22 @ 21:41:43
DET KÄNNS OKEJ. ja det känns ganska bra att börja skolan igen. faktiskt. vi fick scheman och fick hälsa på två nya tjejer i klassen. imorgon tänkte jag åka in till stan, om jag så måste åka själv, och köpa en kaffe och kolla i fina secondhand butiker.
idag hade jag på mig min avslitna-armar-skjorta. och tröja över. så den blåvit-randiga kragen stack upp över.
jag vill kolla på the breakfast club igen. även om jag såg den igår. ny favorit helt klart! den var så bra.
jag, amanda och hannah lagade god middag hemma hos mig idag. det var gott. sen gungade vi i parken. wendy grävde hål i sanden.

Kommentarer:
Postat av: Jossan

hehehe, jag vet inte ens vad jag hade tänkt skriva där från första början, det bara knasade!! Jag secondhand kollar gärna :3

2011-08-22 @ 22:07:00
URL: http://chan3l.blogg.se/
Postat av: isä

hur lckades du med den gifen liksom

skillllzz

2011-08-23 @ 21:10:21
URL: http://conscient.blogg.se/


Här kan du skriva en fin kommentar! :

Namn:

Hänger du här ofta? Klicka i och allt sparas!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0